Zasady reklamacji i zwrotów

W Dropcom.pl wychodzimy na przeciw oczekiwaniom partnerów i przyjmeujemy zwroty. Koszt ponownego przyjęcia towaru na magazyn wynosi 15,50 zł brutto. 

Proszę pamiętać, że sprzedając produkty klientom detalicznym należy wziąć pod uwagę prawa przysługujące konsumentom kupującym towar na odległość. Są one inne od praw, które przysługują przedsiębiorcom. 

Jak wygląda procedura zwrotów? 

  1. należy uzupełnić ankietę: XXXXXXXX
  2. jeżeli będzie taka potrzeba skontaktuje się Państwem opiekun handlowy, aby doprecyzować zgłoszenie
  3. otrzymają Państwo mailowo fakturę do płatności 
  4. należy wydrukować szablon zwortu na nasz magazyn: XXXXXX i zupełnić go zgodnie z instrukcją
  5. odesłać zamówienie na adres magazynu: Wola Batorska 1018 32-007 Zabierzów Bocheński 

UWAGA! Odsyłany towar musi być nieuszkodzony oraz zapakowany w fabryczne, nowe opakowanie. 

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami