Zasady współpracy

Poniżej prezentujemy podstawowe informacje o współpracy. Jeżeli chcę Państwo dowiedzieć się więcej zapraszamy tutaj: Jak wygląda współpraca z Dropcom.pl?

1. Czy mogę jednocześnie sprzedawać towar na zasadzie dropshippingu oraz składać zamówienia hurtowe (np. na paletę)?

Zamówienia hurtowe są obsługiwane przez hurtownia.kamai.pl. Jeżeli Państwo są zainteresowani jednocześnie współpracą hurtową oraz w modelu dropshipping prosimy o kontakt do swojego opiekuna handlowego. 

2. Kto może składać zamówienia?

Zamówienia hurtowe może składać każda firma zarejestrowana w Polsce lub innym kraju UE. Należy zarejestrować się na naszej hurtowni https://dropcom.pl/rejestracja 

3. Ile wynosi minimalne zamówienie?

Nie ma minimalnego zamówienia

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizujemy zamówienia od 24h do 48h – w zależności od wielkości zamówienia (z wyłączeniem weekendów i świąt państwowych) zamówienia złożone do godz. 14:00 w danym dniu roboczym są wysyłane na kolejny dzień roboczy.

5. Z kim kontaktować się w sprawie reklamacji?

Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Adres: kontakt@dropcom.pl, numer telefonu: 12 306 70 19

6. Czy przyjmowane są zwroty?

Przyjmujemy tylko towary pełnowartościowe nadające się do dalszej odsprzedaży. Przyjęcie zwrotu wymaga dodatkowej opłaty.

7. Z jakimi kurierami współpracujemy.

Współpracujemy z firmą InPost, DHL, DPD.

InPost14,50 zł brutto
DHL15,50 zł brutto
DPD15,50 zł brutto

8. Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Oczywiście jest możliwość wysyłki za pobraniem, lecz tylko i wyłącznie własnym kurierem.

9. Gdzie mogę znaleźć pliki XML/CSV? 

Informacje znajdą Państwo na stronie: instrukcja generowania plików