Zasady współpracy

1. Czy mogę jednocześnie sprzedawać towar na zasadzie dropshippingu oraz składać zamówienia hurtowe (np. na paletę)?

Zamówienia hurtowe są obsługiwane przez hurtownia.kamai.pl. Jeżeli Państwo są zainteresowani jednocześnie współpracą hurtową oraz w modelu dropshipping prosimy o kontakt do swojego opiekuna handlowego. 

2. Kto może składać zamówienia?

Zamówienia hurtowe może składać każda firma zarejestrowana w Polsce lub innym kraju UE. Należy zarejestrować się na naszej hurtowni https://dropcom.pl/rejestracja 

3. Ile wynosi minimalne zamówienie?

Nie ma minimalnego zamówienia

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizujemy zamówienia od 24h do 48h – w zależności od wielkości zamówienia (z wyłączeniem weekendów i świąt państwowych) zamówienia złożone do godz. 14:00 w danym dniu roboczym są wysyłane na kolejny dzień roboczy.

5. Z kim kontaktować się w sprawie reklamacji?

Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Adres: kontakt@dropcom.pl, numer telefonu: 12 306 70 19

6. Czy przyjmowane są zwroty?

Przyjmujemy tylko towary pełnowartościowe nadające się do dalszej odsprzedaży. Przyjęcie zwrotu wymaga dodatkowej opłaty.

7. Z jakimi kurierami współpracujemy.

Współpracujemy z firmą InPost, DHL, DPD.

InPost14,50 zł brutto
DHL15,50 zł brutto
DPD15,50 zł brutto

8. Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Oczywiście jest możliwość wysyłki za pobraniem, lecz tylko i wyłącznie własnym kurierem.

9. Gdzie mogę znaleźć pliki XML/CSV? 

Informacje znajdą Państwo na stronie: instrukcja generowania plików