Sposoby dostaw

Jakie mam do wyboru formy transportu? 

KurierOpisCena
DHL – paczkaPaczki w wymiarach:
InPost – paczka (kurier)Paczki w wymiarach:
PaletaZamówienia powyżej 70 kg lub powyżej 120 cm lub składające sie z wielu elementów
Mała paletaZamówienia powyżej 30 kg lub powyżej 120 cm
Odbiór własnyOdbiór własny z naszego magazynu0 zł
Transport własnyWłasny kurier. Wymagane przekazanie etykiety kurierskiej do zamówienia0 zł

UWAGA! Jeżeli wysyłka jest naszym kurierem należy pamiętać o wybraniu odpowiedniego kuriera do gabarytu produktu. Instrukcję jak sprawdzić, jakie produkty jakim kurierem można wysłać znajdą Państwo tutaj: link . W innym przypadku wydłuży to realizację zamówienia i zmusi operatora do ręcznej zmiany kosztów dostaw. 

WAŻNE! Etykieta Inpostu powinna być dedykowanym rozmiarze A6 i zawierać gabaryt skrytki A,B lub C. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie InPost: https://inpost.pl/pomoc-rodzaje-paczek-kurierskich 

WSKAZÓWKA! Jeżeli wysyłają Państwo towar na własnych etykietach polecamy sprawdzić (instrukcję jak to zrobić znajdą Państwo tutaj: dropcom.pl/jak-poruszac-sie-po-platformie-zakupowej-dropcom-pl/filtrowanie), czy towar jest gabarytowy czy nie. Przykładowo: wszystkie grille do zabudowy muszą być wysłane na palecie, pudełka MAXI (zbyt szerokie) nie wejdą do paczkomatu, ale pudełka MIDI i MINI już tak.

Jestem w Allegro SMART! czy Dropcom.pl obsługuje taką formę dostawy?

Tak, jest taka możliwość! Opiera się na tym, że na paczkę naklejamy Państwa etykietę. Więc składając zamówienie wybierają Państwo “transport własny” i do zamówienia należy dołączyć etykietę. 

WAŻNE! Jeżeli wybiorą Państwo transport własny to zamówienie system automatycznie przekaże do realizacji dopiero w momencie dołączenia etykiety kurierskiej.  

Jak szybko zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia złożone do godziny 13:00 bieżącego dnia są wysyłane na kolejny dzień roboczy. 

Przewoźnicy DPD, INPOST odbierają paczki regularnie pod koniec dnia roboczego. 

W przypadku innych przewoźników należy pamiętać, że po zamówieniu towaru i wygenerowaniu etykiety należy we własnym zakresie zgłosić odbiór paczki z naszego magazynu. Tutaj również obowiązuje zada, że zamówienia złożone do godz. 13:00 bieżącego dnia są wysyłane na kolejny dzień roboczy. 

UWAGA! Nie przesyłamy informacji mailowej o realizacji zamówień. Wszelkie informacje odnośnie zamówienia znajdą Państwo na stronie „Dokumenty” > „Zamówienia”. Kontakt z opiekunem handlowym powinien odbywać się po sprawdzeniu statusu realizacji dla danego zamówienia. 

Odbiory realizowane są pod adresem: 

Wola Batorska 1018

32-007 Zabierzów Bocheński

od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00

W razie pytań należy kontaktować się z opiekunem handlowym podając numer zamówienia. 

Czy Dropcom.pl obsługuje kurierów z opcją “płatność przy odbiorze”? 

Nie. Jeżeli chcą Państwo oferować transport z płatnością przy odbiorze muszą Państwo takie przesyłki wysyłać własnym kurierem, a nam do zamówienia dołączyć etykietę. 

Co się stanie jeżeli paczka zostanie zniszczona podczas transportu? 

Praca naszego magazynu jest monitorowana i kurierzy otrzymują pełnowartościowe, dobrze zapakowane produkty. 20 lat doświadczenia w obsłudze sprzedaży detalicznej i hurtowej pozwoliła nam wypracować wysokiej jakości normy pracy magazynu. 

Należy każdorazowo poinformować klienta (np. w automatycznej wiadomości email) o tym, aby przejrzał paczkę przed pokwitowaniem odbioru. Ważne, aby nie zawierała ona znaków, które mogłyby sugerować, że została np. rzucona albo komuś wypadła. Jeżeli klient posiada obawy, że firma kurierska nie dopełniła nalezytej jakości w dostawie musi podpisać protkół szkody z kurierem i zrobić zdjęcie paczki. 

Jeżeli wysyłka odbyła się naszym kurierem do obsługi reklamacji wymagamy:

  1. Spisanego protokołu szkody 
  2. Zdjecia opakowania
  3. Opisu zdarzenia 

UWAGA! W przypadku korzystania z własnej umowy kurierskiej, reklamacje wynikające z realizacji usługi transportowej (np. uszkodzenie w transporcie lub niedostarczenie towarów przez przewoźnika) są po Państwa stronie. Reklamację muszą Państwo złożyć osobiście dla danego przewoźnika. Każda firma kurierska posiada swoje zasady i procedury, stąd pytania nalezy kierować bezpośrednio do opiekunów w tych firmach. 

Więcej informacji o reklamacjach i zwrotach znajdą Państwo na stronie: dropcom.pl/zasady-reklamacji-i-zwrotow