Proces realizacji zamówień

Opisać jak wygląda proces realizacji zamówienia po naszej stronie. Jeszcze raz co oznaczają statusy. Jak można wprowadzić zmiany w zamówieniu i kiedy można je wprowadzić. Kiedy wysyłamy faktury. Ile trwa ręczne księgowanie wpłat (błąd w tytule)

Z powodu ograniczeń logistycznych i dużej ilości zamówień po złożeniu zamówienia jego edycja może być niemożliwa. W takiej sytuacji należy skontaktować się z opiekunem handlowym w celu omówienia dalszych działań. 

Nie ma również możlwości dokładania towaru do zamówienia, które jest już w trakcie kompletacji. Po złożeniu zamówienia w celu dodania produktu należy sprawdzić status zamówienia. Jeśli otrzymało ono już status – pakowane – nie mamy możliwości jego edycji. W takiej sytuacji, każdorazowo należy kontaktować się z opiekunem handlowym, który sprawdzi indywidualnie możliwości. 

Jakie są statusy zamówień? 

  1. Spakowane – zamówienie jest spakowane i czeka na odbiór przez kuriera 
  2. Gotowe – kurier odebrał paczkę. Jeżeli wysyłka jest naszym kurierem to przy tym statusie generowany jest numer listu przewozowego. 
  3. Oczekujące na wpłatę – system nie zaksięgował jeszcze Państwa wpłaty 
  4. Anulowane – zamówienie zostało anulowane przez operatora 

Więcej informacji znajdą Państwo pod adresem: Zakładka ZAMÓWIENIA 

Wysyłka kurierem Dropcom.pl – gdzie mogą Państwo sprawdzić numer listu przewozowego? 

Informację taką znajdą Państwo w https://platforma.dropcom.pl na stronie Dokumenty > Zamówienia > kolumna “Numer listu przewozowego”.  

Jak można przyspieszyć realizację zamówienia?

  1. Prawidłowo tytułować przelew. Nasz system wtedy automatycznie sparuje płatność i zamówienie zostanie auotmatycznie przekazane do realizacji. W innej sytuacji musi to zrobić operator ręcznie i wydła średnio realizację zamówienia do 2 dni. 
  2. Dołączać odpowiednio wcześnie wszystkie wymagane załączniki. 
    1. Jeżeli nie posiadają Państwo kredytu kupieckiego/odroczonego terminu płatności należy załączyć potwierdzenie przelewu w zakładce Dokumemnty > Zamówienie > wybrać numer zamówienia > Załączniki
    2. Jeżeli wysyłka odbywa się Państwa kurierem należy w tej samej zakładce (Dokumemnty > Zamówienie > wybrać numer zamówienia > Załączniki) dodać etykietę, która ma być naklejona na paczkę.