Jak składać zamówienia?

Dropcom.pl to pierwsza w Polsce wielobranżowa hurtownia w pełni dedykowana na rynek dropshipping. Zasady współpracy znajdą Państwo w naszym regulaminie.

Gdzie należy składać zamówienia? 

Zamówienia składają Państwo na platformie zakupowej (www.platforma.dropcom.pl) do której otrzymują Państwo dane do logowania bezpośrednio od opiekuna handlowego po wypełnieniu formularzu na stronie: https://dropcom.pl/rejestracja Weryfikacja i akceptacja trwa średnio do 24h. Dane do logowania (Państwa numer w naszym systemie oraz hasło) do platformy zakupowej są generowane przez opiekuna handlowego i będą służyły jedynie do logowania do www.platforma.dropcom.pl. W każdym innym miejscu korzystają Państwo z danych podanych przy rejestracji (email, hasło) w celu zalogowania się (np. do https://generator.dropcom.pl).

Informacje jak prawidłowo przejść proces rejestracji znajdą Państwo na stronie: dropcom.pl/jak-przebiega-proces-rejestracji

Sprzedałem Wasz produkt. Co dalej? 

  1. Należy wejść na www.platforma.dropcom.pl i zalogować się danymi otrzymanymi od opiekuna handlowego
  2. Wyszukać produkt po nazwie, EAN, naszym indeksie czy w drzewie kategorii. Więcej przydatnych wskazówek jak przeszukiwać nasz asortyment znajdą Państwo pod adresem: dropcom.pl/jak-poruszac-sie-po-platformie-zakupowej-dropcom-pl
  3. Dodać produkt do koszyka 
  4. Wybrać odpowiedni transport. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj: dropcom.pl/sposoby-dostaw
  5. Wprowadzić dane pod jaki adres paczka ma zostać wysłana
  6. Kliknąć “wyślij”, aby przekazać zamówienie do realizacji 

UWAGA! Zamówienia realizowane są według kolejności zgłoszeń (tj. od najstarszego do najnowszego). 

Jak prawidłowo wprowadzić dane klienta?

Niezależnie jaką formę transportu wybierzemy należy uzupełnić wszystkie pola w formularzu. 

wprowadzić dane kontaktowe klienta. Wszystkie wpisane w formularz informacje posłuża do wygenerowania etykiety kurierskiej, która zostanie naklejona na paczkę. 

Jak mamy uzupełnione wszystkie dane należy kliknąć „wyślij”. 

Jeżeli wybrali Państwo transport własny albo nie mają Państwo przydzielonego kredytu kupieckiego należy przejść do zakładki “Dokumenty” > “Zamówienia” i wybrać złożone zamówienie i dodać do niego odpowiednie załączniki. 

Jak dodać list przewozowoy i/lub potwierdzenie przelewu (załączniki) do zamówienia? 

W tym celu należy przejść do zakładki “Dokumenty” > “Zamówienia”. Kliknąć w odpowiedni numer zamówienia i na dole strony przejść do zakładki “Załączniki”. Następnie kliknąć “Załącz plik” i wybrać odpowiedni dokument. 

Jeżeli nie posiadają Państwo kredytu kupieckiego warunkiem koniecznym, aby system przepuścił zamówienia do realizacji jest dołączenie potwierdzenia przelewu. Jak prawidłowo dokonać przelewu (i przyspieszyć realizację zamówień) znajdą Państwo na stronie: XXXXX

Przy wyborze opcji “transport własny” należy również obligatoryjnie dodać załącznik, aby systsem przekazał zamówienie do realizacji. 

WSKAZÓWKA! Załączniki są archiwizowane i mają Państwo do nich wgląd w czasie późniejszym. Więc mogą Państwo wrócić i zweryfikować, czy np. na pewno dobry list przewozowy został dołączony do zamówienia. 

Produkt sprzedaje się bardzo dobrze. Chciałbym zamówić większą ilość na własny magazyn. Jak to to mam zrobić?

Jeżeli chcieliby Państwo zakupić towar w większym asortymencie na własny magazyn zapraszamy do kontaktu do opiekuna handlowego i rejestracji w www.hurtownia.kamai.pl – internetowej hurtowni, która obsługuje tradycyjne zamówienia hurtowe (na Państwa magazyn). W Dropcom.pl nie można złożyć zamówień hurtowych, a jedynie dropshipping.