FAQ – często zadawane pytania

Wszystkie informacje znajdą Państwo pod adresem: dropcom.pl/jak-wyglada-wspolpraca Omówione są tutaj wszystkie kluczowe elementy odnośnie współpracy.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z BOK:
– poprzez formularz na stronie kontakt: dropcom.pl/kontakt
– telefonicznie: 12 635 11 76
– mailowo: kontakt@dropcom.pl

Tak posiadamy plik XML. Jest on do samodzielnego pobrania po dokonaniu rejestracji konta. Szczególowe informacje znajdą Państwo tutaj: dropcom.pl/instrukcja-generowania-plikow oraz dropcom.pl/jak-moge-zintegrowac-plik-xml-csv-z-moim-sklepem

W Dropcom.pl wychodzimy na przeciw oczekiwaniom partnerów i przyjmeujemy zwroty. Koszt ponownego przyjęcia towaru na magazyn wynosi 15,50 zł brutto. Jest to opłata za dodatkową pracę magazynu.

Więcej ifnormacji znajdą Państwo tutaj: dropcom.pl/zasady-reklamacji-i-zwrotow

Proszę pamiętać, że sprzedając produkty klientom detalicznym należy wziąć pod uwagę prawa przysługujące konsumentom kupującym towar na odległość. Są one inne od praw, które przysługują przedsiębiorcom. 

Szczegółowe informacje znajdą Państwo pod adresem: dropcom.pl/zasady-reklamacji-i-zwrotow/

Należy pamiętać, że uwzględniamy reklamacje jedynie wynikające z wady produkcyjnej, a nie uszkodzenia mechanicznego przez użytkownika lub firmę kurierską.

Wiemy, jak wiele zwrotów wynika z udzkodzeń przez firmy kurierskie, stąd zalecamy, aby informować klientów, by sprawdzali zamówienie przy kurierze, czy nie posiada widocznych śladów uszkodzenia w transporcie. Jeżeli takie posiada – należy zrobić zdjęcie oraz spisać protokół szkody w obecności kuriera.

Prosimy pamiętać, że dziennie realizujemy wiele wysyłek, więc jeżeli zależy Państwu na szybkiej realizacji zwrótów należy stosować się do wytycznych opiekuna handlowego, który koordynuje realizację Państwa zamówień.

Szczególnie należy przestrzegać:
1. Prawidłowego tytułowania przelewów. Nasz system wtedy automatycznie sparuje płatność i zamówienie zostanie auotmatycznie przekazane do realizacji. W innej sytuacji musi to zrobić operator ręcznie i wydła średnio realizację zamówienia do 2 dni. Więcej informacji: dropcom.pl/zasady-platnosci
2. Dołączać odpowiednio wcześnie wszystkie wymagane załączniki. Więcej informacji: dropcom.pl/jak-skladac-zamowienia

W chwili obecnej wysyłkę obsługują firmy: DPD, DHL, InPost. Więcej infromacji znajdą Państwo tutaj: dropcom.pl/sposoby-dostaw

Tak, niektóre nasze produkty mieszczą się w paczkomatach. Na karcie towaru zawsze znajduje się informacja. Ponadto mogą Pańtwo skorzystać z wyszukiwania zaawansowanego i odszukać tylko te produkty, które mieszczą się w paczkomacie.

Informacje jak korzystać z wyszukiwarki znajdą Państwo na stronie: dropcom.pl/jak-poruszac-sie-po-platformie-zakupowej-dropcom-pl

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z BOK:
– poprzez formularz na stronie kontakt: https://dropcom.pl/kontakt
– telefonicznie: 12 635 11 76
– mailowo: kontakt@dropcom.pl